TILLBAKA :D

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2013

Svaga tankar om att fortsätta...

Av Daily LPS - 8 augusti 2013 11:13

Hej! Det var 3 månader sen jag gjorde något här på bloggen och 7 månader sen jag gjorde en video Det känns lite som jag hade slutat med allt. Det är dock för jag tappat suget lite. Men när jag hittat två saker (hemliga)så kanske jag förhoppningsvis får tillbaka det. Men, jag finns liiite smått på zoonen fortfarande.

Jag bloggar faktiskt fortfarande.
Http://Jorvikpower.blogg.se

Så det är bara att kolla där. För jag är nämnligen väldigt aktiv.


Kram Maja!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daily LPS - 12 januari 2014 17:17


Hej Nu är jag tillbaka efter ett helt år i paus. Jag känner att göra videos är roligt och därför startar jag upp allt igen. Jag köper dock inte nya LPS nu för jag samlar inte på de eftersom jag endast gör videos. Videofyme:dDailyLPS Precis som för...

Av Daily LPS - 17 maj 2013 07:36

Nu var det länge sen sist. Här bjussar jag på en bild nu på morgonen....

Av Daily LPS - 10 maj 2013 23:21

☼ RENA LÖGNEN ☼     Lena - Grå Simon - Kungligtblått My - Lila Sandra - Magenta       -          Äntligen fick jag ner dig i sängen! Det här är ju rena rama mardrömmen ju.. -          God natt mormor! -          God...

Av Daily LPS - 10 maj 2013 23:10

  ☼ RENA LÖGNEN ☼     Hej! Mitt namn är Sandra Mayling.  Jag är 21 år gammal. Jag bor i ett hus med mina två barn och min mamma. Egentligen är det min mamma som står på huset men jag får ha det stora sovrummet. Då mamma sover...

Av Daily LPS - 5 maj 2013 19:48


Kanske låter konstigt, men de är gamla sen typ mars och så men liksom för er blir det nya om ni inte kollat twitter där jag är väldigt uppdaterad när jag får nya saker så ni vet ;D         ...


Bloggen är tyvärr ganska vandrande! Ibland är den helt still och ibland rullar det på.

You do not understand Swedish?

Dividers

 

Dividers



Dividers



Dividers

♫ Introduction ♫

 

  Welcome to DailyLPS! ♥

 

Dividers

☼ Ask me? ☼

11 besvarade frågor

→ Search ←

Dividers

↕ Vote ↕

Vad tycks om den nya DailyLPS designen?
 Super duper snygg!
 Snygg!
 Kunde varit bättre!
 Sådär..!
 Dåligt
 FY, fråga mig nästa gång..!

Dividers

• Categories •

Christmas Ornament Jack Skellington






body { background: url() fixed repeat;}×

Ovido - Quiz & Flashcards