TILLBAKA :D

Inlägg publicerade under kategorin ○ Videos ○

Av Daily LPS - 5 september 2012 18:14

Jag är så ledsen för att jag inte gjort någon ny video/inlägg.


Jag har börjat på en så kallade "kort serie". Men glömt bort att redigera den. Jag funderar också på ett "bättre" program. Men har inga ideér på vad.. Men om du vet ett bra redigerings program bör du KOMMENTERA HÄR!  Men jag ska testa ett program.. (Säger inte vilket eftersom jag inte vet om det blir det..) Men... Nu ska jag bjussa på LPSHannahs nya korta serie (Gjorde min kort serie innan, jag har inte härmat henne) ♥ PS. Jag fattar det som att det bara är en del ... DS.



Enjoy the nice video ♥







 



Av Daily LPS - 25 augusti 2012 15:05











 

Av Daily LPS - 25 augusti 2012 14:22

Öppnad: 13:00













 

Av Daily LPS - 24 augusti 2012 21:22

Japp då har man nya LPS igen då xD




Enjoy the video ♥









 

Av Daily LPS - 20 augusti 2012 19:42

Hej! Jo, nu när skolan börjar (på onsdag 23) så kommer jag göra lite mindre inlägg än vanligt. Men samtidigt kommer jag göra fler. På min lediga tid. Och jag tackar för er som kollat min blogg även fast jag inte gjort något nytt inlägg mer än då och då. Men tack till er som har kollat och så.. 


Men nu blir det två Sparky's Äventyr (:















Det var videorna. Puss på er ♥ Och om det är något som ni vill att jag ska göra. En speciell video eller så. Kommentera då vad jag ska göra. (:


Hajj hajj (: Eller just det!



Nu kan man skicka saker/brev till LPSHannah! Addressen är i rutan! (:



LPSHannah P.O Box 2452421 Herrljunga Sverige 
Av Daily LPS - 18 augusti 2012 22:27

Förlåt för dålig uppdatering. Men jag har gjort videomaterial. Som jag just nu håller på att fixa till. 


Men vi börjar med den viktigaste. Mina nya LPS jag fick igår. :) Jag vet ... Igen xD





Och eftersom jag är så dålig på att uppdtatera, så jag ska göra en ny profilbild, "hejd då" skylt.

Hoppas ni inte har blivit sura för jag inte gjort något nytt inlägg. Just nu så ska jag ladda

upp Sparky's Äventyr 2 :)




 



Av Daily LPS - 11 augusti 2012 14:12

JAG HAR DEN NYA MODELLEN AV LPS!





Jag blev så glad när jag såg de! ♥










 

Av Daily LPS - 9 augusti 2012 15:20


En random video med tanke på OS. Hoppas ni gillar den ♥






 


Bloggen är tyvärr ganska vandrande! Ibland är den helt still och ibland rullar det på.

You do not understand Swedish?

Dividers

 

Dividers



Dividers



Dividers

♫ Introduction ♫

 

  Welcome to DailyLPS! ♥

 

Dividers

☼ Ask me? ☼

11 besvarade frågor

→ Search ←

Dividers

↕ Vote ↕

Vad tycks om den nya DailyLPS designen?
 Super duper snygg!
 Snygg!
 Kunde varit bättre!
 Sådär..!
 Dåligt
 FY, fråga mig nästa gång..!

Dividers

• Categories •

Christmas Ornament Jack Skellington






body { background: url() fixed repeat;}×

Ovido - Quiz & Flashcards